niedziela, 16 marca 2014
W MebleSTAR to Klient jest najważniejszy!
Najnowsze badania rynkowe podają, że wciągu następnych kilku
lat, aż 80% usług będzie świadczona drogą elektroniczną. Rozwój technologiczny
osiągną już taki etap, że transformacja w społeczeństwo informacyjne jest nieunikniona.
Oznacza, to, że nawet najwięksi przeciwnicy dokonywania transakcji przez Internet
prędzej czy później będą musieli przekonać się do tej formy zakupów. Oczywiście
tradycyjne sklepy nie znikną, ale pojawia się pytanie na ile ich prowadzenie
będzie jeszcze opłacalne? Wirtualne sklepy mają tą przewagę, że generują
znacznie mniejsze koszty utrzymania. Dla przykładu internetowy sklep meblowy prowadzi się zupełnie
inaczej niż tradycyjny, dlatego pojawia się wiele możliwości zaoszczędzenia, a
to z kolei pozwala na obniżenie cen
sprzedawanych produktów i pozyskanie większej ilości Klientów.
Kontakt z Klientem to podstawa każdego przedsięwzięcia.
Niezależnie od tego, czy będzie to transakcja zawierana na żywo, czy za
pośrednictwem Internetu, możliwość porozumienia się z kontrahentem jest
kluczowa. Dla wielu ludzi brak możliwości zobaczenia sprzedawcy i oferowanych
przez niego towarów jest jeszcze barierą nie do pokonania. Osoby sceptycznie
nastawione do zakupów on-line jako największa obawę wymieniają właśnie ten
argument. Jak wiadomo, nikt nie chce kupować kota w worku, jednak czy w związku
z tym sklepy internetowe nie mają racji bytu?
Sekret tkwi we wspomnianym przed chwilą kontakcie. Wyzwanie
a jednocześnie obowiązkiem każdego wirtualnego sprzedawcy jest zapewnienie Klientom
jak najlepszego kontaktu ze swoją firmą. Z doświadczenia wiemy, że tylko w ten
sposób można zdobyć zaufanie i rozwijać swoją działalność. Aby wyjść naprzeciw Klientom,
firma MebleSTAR posiada specjalną infolinię czynną każdego dnia. To najprostszy
sposób, aby nasi Klienci mogli uzyskać szybką i fachową informację na temat
naszych mebli. Kolejną dogodnością mającą na celu przełamanie oporów przed
zakupami w naszym sklepie jest możliwość dokonywania zamówienia poprzez intuicyjnych
formularz na stronie danego produktu lub drogą mailową lub też telefonicznie za
pomocą infolinii. Wszystkie te rozwiązania procentują zaufaniem ze strony
Klientów oraz zmianą postrzegania sklepów internetowych.
Subskrybuj:
Komentarze do posta
(Atom)
Co nowego ?
17
Et.
27
At.
05
Ut.
19
At.
24
Et.
Lampy i oświetlenie
Źródło: www.oswietlenie-lampy.com.pl
Nulla orci a condimentum ut leo eros egestas ac scelerisque dui pretium.
Obsługiwane przez usługę Blogger.
Tłumacz
Archiwum bloga
-
►
2018
(38)
- ► października (3)
-
►
2017
(113)
- ► października (8)
-
►
2016
(186)
- ► października (15)
-
►
2015
(216)
- ► października (17)
-
▼
2014
(238)
- ► października (18)
-
▼
marca
(21)
- Nowa oferta! Meble ogrodowe w sklepie MebleSTAR.
- Nowa sypialnia w pięciu krokach - meble sypialnian...
- Zestaw Filip 3-1-1, nowość która brzmi znajomo.
- Małe lecz niezastąpione - pufy od MebleSTAR.
- Łóżko tapicerowane Viena, więcej niż zwykły mebel!
- Zadbaj o wygodę razem z MebleSTAR!
- Narożniki Nest - seria na bardzo wysokim poziomie.
- Bajeczne i użyteczne, kanapy Mader i Lopez.
- Innowacyjne, trwałe i oryginalne jadalnie Belfort.
- Piękne i komfortowe łóżko Erie na pilota.
- Elegancja w szwedzkim stylu, czyli urokliwy narożn...
- W MebleSTAR to Klient jest najważniejszy!
- Narożnik Agata z otomaną, rewelacyjny meble wypocz...
- Drobiazgi na wagę złota, czyli o ozdobach i dodatk...
- Wysyp nowości w outlecie meblowym MebleSTAR!
- Klienci o zakupach i obsłudze w sklepie MebleSTAR.
- Narożniki Vega - komfort to podstawa!
- Nowoczesny nie znaczy drogi! Kuchnia Laura w bardz...
- Kanapa Enjoy, czyli sztuka pozytywnego designu!
- Luksusowe i gustowne sypialnie Savanah I i II.
- Zestaw Dubaj 3-2-1, główna atrakcja salonu w super...
0 komentarze:
Prześlij komentarz