niedziela, 16 marca 2014

W MebleSTAR to Klient jest najważniejszy!

Najnowsze badania rynkowe podają, że wciągu następnych kilku lat, aż 80% usług będzie świadczona drogą elektroniczną. Rozwój technologiczny osiągną już taki etap, że transformacja w społeczeństwo informacyjne jest nieunikniona. Oznacza, to, że nawet najwięksi przeciwnicy dokonywania transakcji przez Internet prędzej czy później będą musieli przekonać się do tej formy zakupów. Oczywiście tradycyjne sklepy nie znikną, ale pojawia się pytanie na ile ich prowadzenie będzie jeszcze opłacalne? Wirtualne sklepy mają tą przewagę, że generują znacznie mniejsze koszty utrzymania. Dla przykładu internetowy sklep meblowy prowadzi się zupełnie inaczej niż tradycyjny, dlatego pojawia się wiele możliwości zaoszczędzenia, a to z kolei  pozwala na obniżenie cen sprzedawanych produktów i pozyskanie większej ilości Klientów.

Kontakt z Klientem to podstawa każdego przedsięwzięcia. Niezależnie od tego, czy będzie to transakcja zawierana na żywo, czy za pośrednictwem Internetu, możliwość porozumienia się z kontrahentem jest kluczowa. Dla wielu ludzi brak możliwości zobaczenia sprzedawcy i oferowanych przez niego towarów jest jeszcze barierą nie do pokonania. Osoby sceptycznie nastawione do zakupów on-line jako największa obawę wymieniają właśnie ten argument. Jak wiadomo, nikt nie chce kupować kota w worku, jednak czy w związku z tym sklepy internetowe nie mają racji bytu?

Sekret tkwi we wspomnianym przed chwilą kontakcie. Wyzwanie a jednocześnie obowiązkiem każdego wirtualnego sprzedawcy jest zapewnienie Klientom jak najlepszego kontaktu ze swoją firmą. Z doświadczenia wiemy, że tylko w ten sposób można zdobyć zaufanie i rozwijać swoją działalność. Aby wyjść naprzeciw Klientom, firma MebleSTAR posiada specjalną infolinię czynną każdego dnia. To najprostszy sposób, aby nasi Klienci mogli uzyskać szybką i fachową informację na temat naszych mebli. Kolejną dogodnością mającą na celu przełamanie oporów przed zakupami w naszym sklepie jest możliwość dokonywania zamówienia poprzez intuicyjnych formularz na stronie danego produktu lub drogą mailową lub też telefonicznie za pomocą infolinii. Wszystkie te rozwiązania procentują zaufaniem ze strony Klientów oraz zmianą postrzegania sklepów internetowych.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Co nowego ?

17

Et.

Imperdiet ligula at neque placerat pede ut praesent.
27

At.

Velit praesent semper vel ut sem quisque mauris.
05

Ut.

Libero quis tristique amet nam rutrum condimentum ligula.
19

At.

in eros mauris mi egestas vulputate metus sapien quam at.
24

Et.

Blandit tincidunt amet donec pellentesque amet odio.

Lampy i oświetlenie

Źródło: www.oswietlenie-lampy.com.pl

Nulla orci a condimentum ut leo eros egestas ac scelerisque dui pretium.

Więcej

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Tłumacz

Autorzy bloga

Archiwum bloga